Veel gestelde vragen

  •  Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

Boeketten kunnen wij dezelfde dag nog bezorgen indien besteld voor 15:00, Voor overige producten bezorgen wij pas de volgende dag. Indien u iets anders dan een boeket dezelfde dag nog bezorgd wil hebben kunt u contact met ons opnemen.

  •  Hoeveel bezorgkosten betaal ik?

Bezorgkosten berekenen wij op basis van de ingevulde postcode, Hierdoor kunnen wij een scherpe bezorgprijs bieden voor de directe omgeving.
Maar ook in bijvoorbeeld Eindhoven bezorgen wij nog voor een redelijke prijs. Onze bezorgtarieven vind u hier

  • Wat gebeurd er met de bestelling als de ontvanger niet aanwezig is?

Als de ontvanger niet aanwezig proberen wij het bij de buren of in een tweede bezorgronde.
Mocht de ontvanger dan nog niet aanwezig zijn dan laten wij een kaartje achter met het verzoek contact op te nemen.

  • Kan ik een product retourneren?

Op bloemen en planten is het herroepingsrecht uitgesloten vanwege de beperkte houdbaarheid van deze producten

  • Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen met iDEAL of Bankoverschrijving. Indien u gebruik maakt van Bankoverschrijving moet het geld bij ons binnen zijn voor wij de bestelling uitvoeren.
Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat wij uw overschrijving ontvangen. Overschrijvingen vanaf een ING Rekening kunnen wij vrijwel direct zien.

  • Wat zijn de openingstijden ?

Onze webshop is 24 uur per dag geopend. Heeft u hulp nodig bij het bestellen of andere vragen, dan zijn wij telefonisch en via e-mail bereikbaar tijdens de openingstijden van onze winkel.

  • Welke garanties geeft Van Oosten Bloemen?

Op onze bloemen geven wij 7 dagen garantie, zorg wel dat u de bloemen goed schuin aansnijd en niet in tocht of direct zonlicht plaats.
Indien bloemen vroegtijdig gaan hangen snij deze dan opnieuw aan en vervang het water. Mochten de bloemen het desondanks toch niet naar
behoren doen, breng deze dan terug naar de winkel of maak een foto en stuur deze naar info@vanoostenbloemen.nl

  •  Kan ik anoniem verzenden ?

Ja, de ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet.

  • Hoe laat worden de bloemen afgeleverd

Wij bezorgen meestal tussen 12:00 en 14:00 en tussen 17:00 en 19:00.

  • Ik wil bloemen bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?

Het is belangrijk dat u ons zoveel mogelijk informatie geeft bij bestellingen voor een begrafenis of crematie. zoals de naam van de overledene, de naam en adres van het uitvaartcentrum, de datum en tijdstip van het afscheid nemen. Dit kunt u invullen bij "opmerkingen" bij stap 3 tijdens het bestellen. De tekst voor het lint kan bij ieder rouwbloemstuk onder aan de pagina worden ingevuld. Sla deze eerst op voor u het rouwbloemstuk in de winkelwagen plaatst.